24 Mayıs 2007

Dr. Skull - Hershey Yolunda!? Şarkı Sözleri

Dr. Skull - Hershey Yolunda!? Şarkı Sözleri

Ankara'da liseli dört arkadaşın kurduğu Skull grubu, kurucularının Tıp Fakültesi'nde okumaya başlamaları üzerine Dr. Skull adını alır. Heavy Metal, Punk ve Thrash Metal etkileşimli müzik yapan grup üç albüm çıkarır. Grubun 1996 tarihli son albümü "Hershey Yolunda!?" ismini taşıyor. Bu albümün şarkı sözleri aşağıda. Grup maalesef müziği bıraktı.

Albümleri:

  • 1990 Wory Zover
  • 1992 Rools 4 Fools
  • 1994 Hershey Yolunda!?

Dr. Skull

Hershey Yolunda!?

1996, Kent

01 Herşey Yolunda (2.32)
02 Başlama Yine (2.46)
03 Yeni Baştan (3.10)
04 Zaman (5.00)
05 Elim Cebimde (2.52)
06 Güneşin Sesi (5.24)
07 Yandı Herşey (3.22)
08 Uzakta (2.38)
09 Gökova (2.50)
10 Sen (3.00)
11 Yaşamak İstiyorum (4.56)
12 Dur Artık (4.20)


HERŞEY YOLUNDA

Herşey yolunda, sen uyuyorken
Herşey yolunda, saat 6, sabah erken
Ben bu sözleri yazarken
Senin için herşey yolunda

Herşey yolunda, senin dolar hesabında
Herşey yolunda, senin takıldığın barda
Taksinin ön koltuğunda
Yağmur, çamur herşey yolunda

Şişerler, vitrinler, markalar, ekranlar seni büyülüyor
Medyanın kuklaları senin için şarkılar söylüyor
Tatlı bir boşlukta
Günlerin geçiyor

Herşey yolunda, senin sağında solunda
Herşey yolunda, dinlediğin masallarda
Sana dokunmadılar ya
Senin için herşey yolunda


BAŞLAMA YİNE

Başlama yine problemlerinden
Yaşadıkların benim suçum değil
Hep daha ağır, hep daha derinden
Taşıdıkların benim yüküm değil
Gelme üstüme ince ince
Delirtir gibi

Her sevgide kendimden verir gibi
Her sevgide biraz daha erir gibi
Her sevgide kendimden veriyor gibi

Başlama yine beklediklerinden
Bunalım aşkların sonu gelsin
Her sabah benimle uyanan bu kuşu
Kafesine nasıl hapsedersin
Gelme üstüme ince ince
Delirtir gibi

Her sevgide kendimden verir gibi
Her sevgide biraz daha erir gibi
Her sevgide kendimden veriyor gibi

Dinle bak: Herkes haksız, herkes haklı, ne taraftan
baktığına bağlı. Yaşamak, sevmek, ölmek ucuz;
bilmek -belki de- çok pahalı. Eğer senin duymak
istediklerini söylememekse benim suçum,
hatalarından ders almıyorsan, onlardan zevk al,
koçum!

Dur! Kes artık! Uzatma!

Her sevgide kendimden verir gibi
Her sevgide biraz daha erir gibi
Her sevgide kendimden...


YENİ BAŞTAN

Güneşe yürüyorsun
Çıplak ayaklarınla
Denizlerin üstünde
Dalgalar arasında
Herşey münkün aslında
Herşeyi silme faslında

Yeni baştan, yeniden, yeniden, yeniden
Yeni baştan, yeniden, yeniden, yeniden

Kolay değildi belki
Nefretinden vazgeçmek
Silahlarını atıp
Lağım çukurlarına

Şimdiyse uçuyorsun
Sevgi kanatlarınla

Yeni baştan, yeniden, yeniden, yeniden
Yeni baştan, yeniden, yeniden, yeniden

Güzellik gözlerdedir
Bakılanlarda değil
Aynaya bak güzelim
Ve kendi karşında eğil
Herşey kolay aslında
Herşeyi silme faslında

Yeni baştan, yeniden, yeniden, yeniden
Yeni baştan, yeniden, yeniden, yeniden


ZAMAN

Doğuya giden bir geminin güvertesinde
Batıya koşan insanlardık belki de
Buradan uzakta, bugünün ötesinde
Sıvayıp kolları asıldık küreklere

Değişiyor dünya
İnsanlar değişiyor
Ve herşey en başa dönüyor

Bilmesen de, görmesen de
Zaman herşeyi eziyor

Söylenenlerden geriye neler kaldı
Gidenlerin yerini kimler aldı
Güneş rakı burcunda
Biz rock'n'roll burcunda
Yine Ankara'da duman altı

Değişiyor dünya
İnsanlar değişiyor
Ve herşey en başa dönüyor

Bilmesen de, görmesen de
Zaman herşeyi eziyor

Doğru yok, yanlış yok
Gerçek var, kaçış yok
Zevk var, acı var, sevmek yok
Zaman herşeyi eziyor

Kapı yok, pencere yok, çıkış yok
Bugün var, şu an var, yarın yok
Korku var, savaş var, umut yok
Zaman herşeyi eziyor


ELİM CEBİMDE

Herşeye alışanlar
Herşeye karışanlar
Örtününler, sürtünenler, yırtınanlar
Yatırımlar, kaldırımlar

Sizsiz de olmaz
Biliyorum ama
Sizinle de bu alem
Bana biraz dar

Ayaklarım zincir, dört bir yanım duvar
Elim cebimde, cebim delik, elimde ne var

Şifa niyetinde soytarılar
Rüzgar nereye eserse oradalar
Köşe dönme savaşları
Ve İngiliz kumaşları

Sizsiz de olmaz
Biliyorum ama
Sizinle de bu alem
Bana biraz dar

Ayaklarım zincir, dört bir yanım duvar
Elim cebimde, cebim delik, elimde ne var

İnsanlar sevip sevildi
Siz onları ısırdınız
Şeyinize laf yok canım
Beyninizle kısırdınız

Sizsiz de olmaz
Biliyorum ama
Sizinle de bu alem
Bana biraz dar

Ayaklarım zincir, dört bir yanım duvar
Elim cebimde, cebim delik, elimde ne var

GÜNEŞİN SESİ

Gördüğüm anda seni
Gözlerim kamaştı, bilmem niye
Kördüğüm oldu herşey
Ellerim dolaştı, birden bire

Gecenin tozu, yağmurun izi
Kelebeğin çırpınışında
Güneşin yakan sıcak sesi
Beni çağırışında

Herşey unutuldu gitti
Tekrar hatırlanmaksızın
Mevi-yeşil gözleriyle
Herşeyi silen o kızın

Belki de herşey boşa
Zaten olacaktı, kendi kendine
Belki de nasıl olsa
Birgün bir şekilde bir yerlerde

Denizin tuzu, yazın kokusu
Beni içine alışında
Söylenmemiş sözlerin izi
Her yalnız kalışımda

Herşey unutuldu gitti
Tekrar hatırlanmaksızın
Mevi-yeşil gözleriyle
Herşeyi silen o kızın


YANDI HERŞEY

Nereden geldim sorma
Nereye gidiyorum bilmem
Benden sana hayır yok yavrum
Başının çaresine bak

Yandı herşey, ben kaldım

Neden yakınsın bana
Okulda öğretmezler bunu
Üstünde alınma sen yavrum
Gözlerimdeki bu ateş...

Yandı herşey, ben kaldım

Ne geçmiş var bize, ne yarın
Bugünü yaşıyoruz seninle
Benden aldığın tek şey yavrum
Ben giderken gelir benimle

Yandı herşey, ben kaldım


UZAKTA

Yarın sen uyandığında
Yumuşacık yatağında
Ben orada olmayacağım
Koyu bir aşkın tuzağında

Kopup giderken şehrimden
Tren mavisi raylarda
Yeni yüzler, yeni sözler
Bu soğuk şehrin uzağında

Kaybodecek neyin var
Zincirlerinden başka
Düşün, düşün

Bir İstanbul sarhoşluğu
Kemancı'daki biralar
Köprünün ayağı gibi
Sallanmaktaydı yarınlar

Alabildiğine yaşam
Yalnız üretmecesine
Korkudan, baskıdan uzak
Hayallerin şerefine

Kaybodecek neyin var
Zincirlerinden başka
Düşün, şerefe

Zaman sence çok hızlı
benim içinse yavaş
Kıpırda be güzelim
Yavaşlığınla savaş!


GÖKOVA

Görüyorum, ağlıyorsun
Çürüyen ağaçlar için
Petrole bulanmış kuşlar gibi
Cennet çöle dönüşüyor

Bu ne ilk, ne de sondur, dostum
Biz ne söylesek boşuna
Para yoluna, inat yoluna
- yoluna gitti Gökava

Hala kulaklarımdadır
Taşkafaların sesleri
Cahil kalemlerin gölgesinde
Ölüm kokan nefesleri

Bu ne ilk, ne de sondur, dostum
Biz ne söylesek boşuna
Para yoluna, inat yoluna
- yoluna gitti Gökava

Toz, duman, asit ve kan

Bu ne ilk, ne de sondur, dostum
Biz ne söylesek boşuna
Para yoluna, inat yoluna
- yoluna gitti Gökava


SEN

Ayrılmadan son defa baktım sana
Hala gururlu ve hala sıcaktın

Nereye gitsem hep senin kokun
Her taşın altında sen vardın
Herkesin içinde bir parça sen
İpin ucu kaçınca sen çıkardın

Kimi yedi seni, kimi sakladı
Kimi beyaza boyayıp akladı
Kimi yoluna yok oldu gitti
Kimi kaçırdı seni, ağladı

Aniden geldin içime, bir sancı gibi
Bir gün akan sularla kaybolup gittin
Kıvrandım durdum günlerce yoksun diye
Ve aniden yolumun üstünde bittin

Biliyorum yine geleceksin
Ve ben aynı şeyleri yapacağım
Pişman değilim bu anlar için
Hergün seni anacağım

Ayrılmadan son defa baktım sana
Hala gururlu ve hala sıcaktın
Daha söylesem bilirim, dinleyeceksin
Ama ben yine de, sifonu çektim


YAŞAMAK İSTİYORUM

Kimin içindi yaşadıkların
Korkuların, acıların, kavgaların
Manşetlerde, kanallarda, meydanlarda
Söylenmiş sözlerin hemen hepsi yalan
Hepsi uçar küller kalır
Artık çok geç olduğu zaman

Duvarların altında, kurşun yağmurlarında
Bosna sokaklarında, ölmek istemiyorum
Sopalarla taşlarla, ateşlerle yaşlarla
Ölmek istemiyorum, yaşamak istiyorum

Uçurtmaları bırakırsın göklere
Ve iplerin takılır hep bir yerlere
Onlar düşünür senin yerine
Sen, savaş ve öl onların yerine

Duvarların altında, mayın tarlalarında
Ölmek istemiyorum, yaşamak istiyorum
Sopalarla taşlarla, ateşlerle yaşlarla
Ölmek istemiyorum, yaşamak istiyorum

Ve güneş doğduğunda ve güneş battığında
Ve dağlarda ve kırlarda yaşamak istiyorum
Denizin kıyısında ve şehrin ortasında
Ve dostlar arasında yaşamak istiyorum
Ölmek istemiyorum, yaşamak istiyorum


DUR ARTIK

Her gün yeniden başlayıp
Aynı umutla
Ve aynı yerde takılıp
Döndün en başa

Çünkü böyle öğretilmişti
Ve sana böyle söylendi hep
Ve aynı at gözlükleriye
Vurdun kendini yollara

Dur artık, yeter artık

Günler güzeldir aslında
Sen güzel olduğunda
Ve geceler bitmek bilmek
Sen acıyla dolduğunda

Yakınmalarla, ıkınmalarla
Kahretmelerle, küfretmelerle
Anlaşılmamak mıydı derdin
Anlamamak mıydı yoksa

Dur artık, yeter artık

Kirleniyor hızla herşey
Biz çıkarken temize
Gözümüz mü alışıyor
Kendi kirlenişimize

Dur artık, yeter artık


Serdar; Vokal, Saksafon
Ersöz; Gitar, Geri Vokal
Mustafa "Musti" Erman; Bas
Alper; Davul, Akustik Gitar, Geri Vokal

Kayıt: Stüdyo Ankara
Tonmaister: Göksan "Punch In" Arman
Mix: Göksan "Bandiz" Arman

Hiç yorum yok: