24 Mayıs 2007

Objektif 1996 Kuşkular (Şarkı Sözleri)

Objektif

Kuşkular

1996

1 Aşk Seli
2 Kuşkular
3 Aşkımı Geri Ver
4 Zor Yol
5 Mahkûmlar
6 Ve Sevgi
7 Aç


01 AŞK SELİ

Söz-Müzik: Vecdi Yücalan

Sorgusuz geçen yıllar
Zaman hiç tükenmiyor
Ayrılık rüzgârları
Kor ateşten bir köz gibi

Son kez birlikte
Olurken biz orada
Sonsuzluk kumsalından
Ayrılık geldi odama

Bu ne şiddet bu ne hız
Bu bir aşk seli
Bu ne şiddet bu ne hız
Bebek bu bir aşk seli

Sen gittin buralardan
Bakmadın gözlerime
Tutmadın sözlerini
Ayrılık yaman diyar

Yolların ardında sen
Tükenmiş duygularla
Gelme artık istemem
Seni ben buralarda


02 KUŞKULAR

Söz-Müzik: Vecdi Yücalan

Sanki bir derin uğultu içinde
Gidiyorum ben kederle
Ayrılığın sancısı yüzümde
Yaşadığım mutlu günler düşümde

Götür götür götür beni
Sevdiğime yağmur sesi
Götür götür götür beni
Sevdiğime yağmur sesi

Çıkar beni bu külle kaplı yangından
Söndür içimdeki ateşleri
Dağılsın beynindeki kuşkular
Gelsin üzerime umutlar

Saçların nehir akıntısı misali
Uçuşuyorlar göklerde
Karanlık girdaplardan kurtar beynini
Sar beni korkusuzca sar beni korkusuzca

Bulursan o sönmeyen ateş yumağını
Bastır göğsüne ısıtsın sonsuza dek
Aşkın suyunu iç ve bitsin sorunlar
Beynindeki tüm kuşkular

Kuşkular kuşkular kuşkular

Götür götür götür beni
Sevdiğime yağmur sesi
Götür götür götür beni
Sevdiğime yağmur sesi


03 AŞKIMI GERİ VER

Söz-Müzik: İ. Cantay

Karanlığın ardından
Bakıyorsun uzaklara
Yorgun bedenin ama
Adımların oturaklı

Uzun gecenin ardından
Yorulmuşsun belli
İstemiyorsun ama
Yinede yürüyorsun

Sarılmak isterdim o saflığına
Ama sen birçok şeyi bile bile
Geride bıraktın

Aşkımı geri ver
Aşkımı geri ver
Aşkımı geri ver
Aşkımı geri ver


04 ZOR YOL

Söz-Müzik: Vecdi Yücalan

Şarapnel yarası bu geçmez
Gönül yarası bu bitmez
Zor yolun yolcuları bu
Tükenmez....

Yollar yolcuyu bekler durulmaz
Gözler sevgiyi arar bulunmaz
Zor yolun yolcuları bu
Usanmaz....

Evimden uzaklarda sensiz
Sen benden uzaklarda bensiz
Zor yolun yolcusu ben
Sevgisiz....

Çalışıp çabaladım süresiz
Dost olup kovalandım çaresiz
Zor yolun sonundayım
Dönmeksiz....

Yorulmam ben kavgalardan
Bitmez tükenmez davalardan

Unuttum ben geçenleri
Geçmişte olup bitenleri


05 MAHKUMLAR

Söz-Müzik: Vecdi Yücalan

Mahkumlar yalnızdırlar
Ruhları dışarıda
Ruhları dışarıda
Yalnızlık ve mutsuzluk

Onların beyninde
Eriyen bir lav gibi
Taşır onları sonsuza
En kısa zamanda

En kısa zamanda
Çıkar gözlü insanlar
Savunmasız suçsuzu
Sardılar her yandan

Sorgusuz ve sualsiz
Attılar içeri
Attılar içeri

Suçsuzdu o hakim bey
Diyen gözlerden
Söyleyen sözlerden

Bedeni bedeni
Cansız bedeni
Enerjisiz kemikleri
Lime lime olmuş etleri

Bedeni bedeni
Cansız bedeni
Tufandan sonraki
Yıkık göçebe çadırı benzeri


06 VE SEVGİ

Söz-Müzik: Vecdi Yücalan

Gözlerinde beliren
Gözyaşlarını sil
Yüreğinde kinlenen
O öfkeyi yitir

Dur hatırla babanı
Bozkır olan tarlanı
Dönüşü olmayan yollarda
Harcama tüm çabanı

Çocuk bir gün büyüyecek
Çok şeyler görecek
Gözleri kör dünyaya


07 AÇ

Söz-Müzik: Vecdi Yücalan

Yedin yedin bitirdin
Koskoca dünyayı
Arkanda bıraktın
Şimdi dev bir nesil aç

Dev bir nesil aç
Aç gözünü aç
Sevgili halkım aç

Becerdin bunu sen
Milyarları götürdün
Patlayacak söküklerin
Çıkacak sömürdüklerin

Aç gözünü aç
Sevgili halkım aç
Aç gözünü aç
Sevgili halkım aç

Sevgili halkım gözünü aç
Sevgili halkım gözünü aç

Hiç yorum yok: