12 Ocak 2014

Kesmeşeker 1999 İçinde İçindekiler Vardır

Kesmeşeker

İçinde İçindekiler Vardır


1999 Ada Müzik

01 Aşklar Bizi Terketti
02 Ol Dedin Bak Oldum
03 Maria
04 23:20
05 Konya'dan Hindistan'dan
06 Kaptan
07 Olmaz Olmaz
08 Düşün, Sabaha Kadar Düşün
09 Eyersiz Atlar
10 Uyandır O Ateşi
11 Sanaloğlan
12 Sıradışı Makineler
13 Şeker Bond


AŞKLAR BİZİ TERKETTİ

Yıldızlar ölmüş çoktan
Uğuldardı dev makine,
Hem yorgunsun, hem olgun
Aşklar bizi terketti; herkes bize imrendi
Lodos varmış İstanbul'da, Kadıköy'de Allah Allah
Saat dört müzik açık gel dostum kapım açık
Ne istersin açık saçık,
Bir çay olsun uçuk kaçık
Aşklar bizi terketti; herkes bize imrendi
Lodos varmış İstanbul'da, Kadıköy'de Allah Allah
Sessizlik hasıl oldu, sesle işimiz yoktu
Işık oldu nurtopu, zaman zaman Einstein
Ufak tefek çocuklar, güzel günler var
Bekliyoruz gelsin diye, biz kim, kim ki onlar?
Aşklar bizi terketti; herkes bize imrendi
Lodos varmış İstanbul'da, Kadıköy'de Allah Allah

Söz - Müzik: Cenk Taner


OL DEDİN BAK OLDUM

Hani biraz da kırık kalbim
Okuldan bir kez sevmiştim
Müzik benim zikrimdi
Döndüm durdum
Ol dedin bak oldum
Ol dedin bana bak oldum
All you need is love in Bodrum
Ol dedin bana bak oldum, toydum
Yolun sonunda sufiler
Yolun başından görünmezler
Bir irade bana hakim
Ararsan üçüncü gezegendeyim
Gözle semayı yorgun dünyalı
Uyu bu parkta gece yarısı
Kutsal sözler, doğum sancısı
Ol dedin bana bak oldum
All you need is love in Bodrum
Ol dedin bana bak oldum, toydum

Söz - Müzik: Cenk Taner


MARİA

Bütün gece yoldaydım, karanlığın ortasında
En iyisi dönmek eve otobandan İstanbul'a
Biraz müzik iyi gelir, yardım ederdi varmaya
Gece geçtiğim şehir, köpekler havlar aşk kaçar
İçki içmeyi sever, arasıra sigara
Bunlar yakışır ona Madonna edasıyla
Bilmediğim dillerde şarkılar söyler
Sanki yarın yok gibi yaşamak ister, Maria
Acımasız bir şehirde, kanım döküldü yerlere
Artık herşey senin elinde dön döne döne
Şimdi anladım o gitti çünkü sen geliyordun
Yaşın binin üstünde herşeyi biliyordun, Maria
Geçmişinden bahsetmezdi, bu zamana aitti
Bildiğim kadarıyla babası çok içerdi
Bir gün ödersin bunu, İstanbul yağmuru yağarken
Bahsetti aniden gitmekten

Söz - Müzik: Cenk Taner


23:20

Sonu olsa sorsa hayatta
Neler yaptın
Neler yaptın kendin için
Yedin içtin oynaştın
Kanından damla görmeden farkındasın

Love, love, love

Sana sen kadar yakın olan ayrılık
Çıkmaz sandın düşlerinden
Yeni bir dünya bildiklerin geçmez artık

Love, love, love

Seni bana bağlayan yollar kapanmadı
Dönmem sandın uzaklardan
Değer miydi hiç

Love, love, love

Söz - Müzik: Belen Ünal


KONYA'DAN HİNDİSTAN'DAN

Cuma gece yağmur yağdı
Üç kişiydik boynumuz bükük
Eski dostlar bahçemiz büyük
Cuma gece yağmur yağdı
Akrep yelkovan üstüste
Durdu zaman onikiyi on geçe
Olanlardan, gitarlardan
Konuştuk durmadan kadınlardan, re majörden
Doğru soruyu bulmaktan
Evrenlerden, atomlardan
Konya'dan Hindistan'tan
Ölmeden, ölenlerden
Konuştuk durmadan rütbelerden, cevaplardan
Doğru soruyu bulmaktan
Bin ışık yılı uzakta İstanbul'dan
Bin ışık yılı uzakta İstanbul'dan...

Söz - Müzik: Cenk Taner


KAPTAN

Kaptan büyük adam, konuşmaz sevgi olmadan
Doğuda bıraktığım aklım, iade edildi hazret tarafından
Bu kadar hız yeter mi? Patlak frenlerim
Işığı gördüm, geri döndüm, üzgün ellerim
Kaptan bize reva mı? Bıraktığın yerler
İnanca doğru süzülüyordu terler
Burası cenk yeri
Tanıdığım en iyi öğrenci, anlamış gizi
Tanrım koru bizi
Orası karanlık, tatminler hap anlık
Malum teknoloji, Tanrım koru bizi
Gerginliklerden, kuru şöhretten
Yokluğundan harflerin, konvoyundan E-5'in
Analar iş bıraktı, sonunda kim kim ağladı
Kaptan, seninleyiz, kaptan kaç feetteyiz
Kaptan yol çok sürer mi?
Kaptan nedir bu duman?
Kaptanınız konuşuyor: Korsan bizi kaçırıyor
Kemerler bağlansın, anılar hatırlansın
Bir yer var biliyorum, evet seni seviyordum
Işığa baktım, içine daldım, şimdi neyleyim
Burası cenk yeri...

Söz - Müzik: Cenk Taner


OLMAZ OLMAZ

Beni böyle geceye bırakma (demiştim)
Korkuların vardı benden yana

Olmaz olmaz, olmaz olmaz

Söz - Müzik: Belen Ünal

DÜŞÜN, SABAHA KADAR DÜŞÜN

Düşün, sabaha kadar düşün
Düşün, akşama kadar düşün
Tek lüksün biraz çay, biraz tütün
Uyu, sabaha kadar uyu
Uyu, akşama kadar uyu
Rüyalar birer dipsiz kuyu
Neler getirir bugün sence?
Otobüste gördüğün kızdan başka
Belki birkaç nükleer deneme daha
Ya da zam haberi işçiye, memura
Rakıya şaraba, bilimum dolmuşa
Kasvete, sıkıntıya selam dur

Söz - Müzik: Cenk Taner


EYERSİZ ATLAR

İşte böyle, herşey bitti
Arayacak yeni bir sevgilisi var şimdi telefonda
Şimdi en uzakta, saydam bir şehir tadında
Batıda, yaran açıkta
Eyersiz atlara binmek gibi
Gayet yalın, gayet çıplak
Kahraman olmayı bilmeli insan
Herkesin gözü önünde, her an
Ben de görmek isterdim o zevk şehrini
Yolda hep vardı, Manço izleri
Biraz cesaret, perdeyi arala
Gemlik'e doğru deniz var, sakın şaşırma!
Eyersiz atlara binmek gibi
Gayet yalın, gayet çıplak
Kahraman olmayı bilmeli insan,
Herkesin gözü önünde
Bir savaşın orta yerinde
Müttefik aşıklardık, nasıl yabancılaştık böyle?
Buluştuk bir yerlerde, evlerde, kafelerde,
Sonunda bayrak açtık bak
O ölümcül sessizliğe
Çok yazık, ortada bir yanlışlık var
Oku bir dua, macera ruhuna
Ağaçlar inanmıyor ormana
Böyle bir zamanda, gücüm yoktu kaçmaya

Söz - Müzik: Cenk Taner


UYANDIR O ATEŞİ

Aklın dar muhitinden
Cinnetin geniş sahralarına
Uyandır o ateşi
Serin su misali

Söz: Cenk Taner
Müzik: Tansu Kızılırmak
Fikir: Cami


SANALOĞLAN

Bu yokluk günlerinde
Emin oldum sevdiğine, ama sahip olamadın
Bu yokluk günlerinde
İkinci sinir harbinde mağlup oldun
Vatan sağolsun
Batan dostların yardım çığlığı
Hayat kurtarır bazen telefon hatları
Dostum eyvallah oku şu kitabı
Yak gitsin şu dijital ormanı
Şimdi ben ne desem boş
Karılmış harcımız yalnızlıktan
Sanaloğlan, yalnızlıktan
Yazdım suyun üstüne hepsi yalan, hepsi yalan
Ankara arıyor, ayrılmayın hattan
İstanbul bekliyor, buradayım tamam
Dostum eyvallah, erkekler doğudan
Bize arif gerek, kadınlar batıdan
Şimdi ben ne desem boş
Karılmış harcımız yalnızlıktan
Sanaloğlan, yalnızlıktan
Yazdım suyun üstüne hepsi yalan, hepsi yalan
Kalede Yasin vardı, tüm topları o tutardıü
Kaptan Kirk uzaydaydı, bizi burada bıraktı
Ne acı...

Söz - Müzik: Cenk Taner


SIRADIŞI MAKİNELER

Tut beni, sarıl bana
Uçalım semalara
Neler neler var orada
Bırak bana, bana bırak

Bambididi bambana bana gel

Gel aşkım
Bana gel aşkım
Dön artık
Bitsin bu ayrılık
Sorun yok artık

Bambididi bambana bana gel

Söz - Müzik: Belen Ünal


ŞEKER BOND

Enstrümantel

Müzik: Kesmeşeker


KESMEŞEKER:

Vokal, Elektrik Ve Akustik Gitar: Cenk Taner
Vokal, Elektrik Ve Akustik Gitar: Belen Ünal
Bas Gitar, Akustik Gitar, Geri Vokal: Tansu Kızılırmak
Vokal, Akustik Gitar, Geri Vokal: Tayfun Çağlar
Davul, Perküsyon, Geri Vokal: Emre Sarıtunalılar

Hiç yorum yok: