13 Ocak 2014

Pilli Bebek 2000 Uyandırmadan

Pilli Bebek

Uyandırmadan


2000 Ada Müzik

01 Açılsın Gözlerin
02 Hilal'in Şarkısı
03 Malabadi Köprüsü
04 Berrak
05 Kara Diller
06 Yoluna Baş Koy
07 Kedi
08 Siyah Beyaz
09 Sakarya
10 Fotoğraf


AÇILSIN GÖZLERİN

Çocukça bir rüya görmeli gözlerin
Masalsı bir emanet vermeli sözlerin
Yaşamın korkusu, eriyip gitmenin
Önüne geç ki senin bilinsin kıymetin
Açılsın gözlerin
Gül, gün güneşle var, görsene...

Yağmurun, çisenin, sıradan günlerin
Farkını bil ki senin açılsın can evin
Açılsın gözlerin
Gül, gün güneşle var, görsene...

Toprağın rengini sevmeli gözlerin
Denize hep sadakat vermeli yüreğin
Umarsız gecede gördüğün renklerin
Farkını bil ki senin açılsın canevin
Açılsın gözlerin
Gül, gün güneşle var, görsene...

Yağmurun, çisenin, sıradan günlerin
Farkını bil ki senin açılsın can evin
Açılsın gözlerin
Gül, gün güneşle var, görsene...

Söz: Cem Kısmet
Müzik: Cem Kısmet, Ahmet Başbağlar


HİLAL'İN ŞARKISI

Bir bakışta gördüm sıcaklığını.
Bir dokunuşta duydum saflığını.
Çocukça bir rengin olduğunu.
Bir nefeste çektim dostluğunu
Ve her gece sen, sen uyurken,
Okşadım saçlarını, uyandırmadan,
Uyandırmadan, uyandırmadan...
Su gibi dupduru bir can olduğunu.
Erken büyüdüğün için yorulduğunu.
Denizlerin mavi meleği olduğunu.
Bir nefeste çektim dostluğunu
Ve her gece sen, sen uyurken,
Okşadım saçlarını, uyandırmadan,
Uyandırmadan, uyandırmadan...

Söz - Müzik: Cem Kısmet


MALABADİ KÖPRÜSÜ

Malabadi Köprüsü Malabadi Köprüsü
Orada başladı bitti şu garibin öyküsü
Karşı ki aşiretten bir kıza gönül verdi
Aşkı uğruna hergün o köprüye giderdi
Siirt'in dağlarında uçan kuşu vururdu
Fatma'yı okşadıkça kahrı sükun bulurdu
Of garibim of of garibim of
Kara tahtlı şeyh derler Fatma'nın babasına
Katı ve insafsızdı bu aşkın karşısında
Kararlıydı zalim şeyh onları öldürmeye
Yine bir seher vakti pusu kurdu köprüye
Tabancalar patladı sevgililer susmuştu
Malabadi Köprüsü aşka mezar olmuştu
Of garibim of of garibim of

Söz - Müzik: Selçuk Alagöz


BERRAK

Berrak sudaki kırmızı balık
Sana canım demek için
Canımdan bir parça ve ışıksız gecelerin sessiz
Özgürlüklerini verdim

Dışı sevda içi zindan değilim artık
Dışı sevda içi zindan değilim artık

Gözlerimden sızan güvensizliği kuşkuyu
Hiç bu renk bir sevgiyle yenmedim

Ve güzelim sana sunduğum değerleri
Karşılıkların içinde büyütmedim.

Söz - Müzik: Cem Kısmet


KARA DİLLER

Kara diller kara yüzler dünyama çöktü
Korktu yazlar, ürktü nazlı bahar, güze büründü
Of, of, böyle mi oldu
Zaman, yaman, bizi de vurdu
Ay saklandı bulut ardında karardı durdu
Gün tükendi, aydınlık dünler hasretlik oldu
Of, of, böyle mi oldu
Zaman, yaman, bizi de vurdu.

Söz: Cem Kısmet, Ebru Özgencil, Metin Yücel, Ahmet Başbağlar
Müzik: Metin Yücel


YOLUNA BAŞ KOY

Önünde bir ömür boşa mı geçsin?
Gözünden bir rüya hep beklesin
Cebinde bir umut gerçeği gizlesin
Yarını olmayan gün geçmesin
Küçük yolların kahramanı
Büyük yolların şaklabanı

Yoluna baş koy
Yoluna baş koy
Yoluna baş koy
Geç kalmadan

Zamanın tortusu yüzüne çökmüş
Üretme kaygısı çoktan ölmüş
Gözünde bir gülüş yalana dönmüş
Soğuyan düşüncen şimdi sönmüş büyük yolların şaklabanı

Yoluna baş koy
Yoluna baş koy
Yoluna baş koy
Geç kalmadan.

Söz - Müzik: Cem Kısmet


KEDİ

Dinle beni küçük kedim
Bakışların kararmadan
Tırnakların körelmeden
Ve hiç bir zaman denemeden
Anlayamazsın, anlayamazsın

Benim sevgimi almadan
Şarabımdan tatmadan
Hüzünlenip dalmadan
Ve hiç bir zaman yaşamadan
Anlayamazsın, anlayamazsın

Gülümsemen olmadan
Ve sana dokunmadan
Gözlerine bakmadan
Anlayamazdım, anlayamazdım

Ellerini uzatmadan
Gözlerime bakmadan
Yeni ateşler yakmadan
Ve içinde yanmadan
Anlayamazsın, anlayamazsın

Gülümsemen olmadan
Ve sana dokunmadan
Gözlerine bakmadan
Anlayamazdım, anlayamazdım

Söz - Müzik: Cem Kısmet


SİYAH BEYAZ

Siyah beyaz düşlerimde seni hatırlarım
Bomboş ellerimde seni duyumsarım
Sensiz gecelerde sensiz ağlarım
Sonsuz gecelerde sensiz ağlarım
Fırtınalar sabahında doğan günü duyumsarım
Mevsimlerin sıcağında susuzluğa kanarım
Yitip giden insanlara, dostlarıma ağlarım
Yanlış zamanlara sensizliğe ağlarım
Nedensiz sorgusuz bir rüya gözlerimde
Nedensiz sorgusuz bir duvar benliğimde
Siyah beyaz düşlerimde seni hatırlarım
Bomboş ellerimde seni duyumsarım
Sensiz gecelerde sensiz ağlarım
Sonsuz gecelerde sensiz ağlarım

Söz - Müzik: Cem Kısmet


SAKARYA

Enstrümental


FOTOĞRAF

Bir siyah beyaz fotoğrafım ben
Tozlu raflardayım eski albümlerde
Yağmurlu günlerde
Alçak gönüllü bir su birikintisiyim
Şehrin karanlık sokaklarında
Donu düşük çocukların yaptığı kağıttan bir gemiyim
Yüzüyorum, yüzüyor muyum
Bilmiyorum bilmiyorum
Bir gün batı mıyım güneyde
Bir akşam vaktiyim
Ucuz bir şarabın şişesiyim denizde
Yüzüyorum
Yüzüyor muyum
Biliyor musun
Bir gün bir yağmur sonrası
Siyah beyaz bir fotoğraf bulacaksın yerlerde
İşte o an
Bir kıpırtıyım yüreğinde
Ve iki damla yaş olacağım güneşli gözlerinde.

Söz: Şükrü Erdoğan
Müzik: Cem Kısmet


PİLLİ BEBEK:

Gitarlar Ve Vokal: Cem Kısmet
Bas Gitar Ve Vokal: Ahmet Başbağlar
Davul Ve Vurmalılar: Gürcan Konanç

Hiç yorum yok: