23 Ocak 2014

Zardanadam 2006 Kalbim Yok

Zardanadam

Kalbim Yok


2006

01 Kalbim Yok
02 Öldür Beni
03 Park Yasak
04 Sen
05 Gözümün Yaşını Sildim Ben
06 Benim Yolum Ayrı
07 Bırak İşini
08 Tembellik Hakkı
09 Kaçacağım
10 Sana Bir Çift Sözüm Var
11 Yeniden
12 Rövanş
13 Ayna Ayna Söyle Bana


KALBİM YOK

Bu kaçıncı bilmiyorum,
Ama artık yoruldun biliyorum.
Ben nasıl böyle olduğumu,
Ne zaman nefretle dolduğumu,
Anlamıyorum halimden,
Nasıl da mutlu olduğumu.

Yazık bana! Yazık sana!
Yazık onca yaşanan yıllara!
Yeter bana! Yeter sana!
Beni bırak artık belamla,
Çarp kapıyı çık, bırak beni arkanda!

Varımı al, yok kalayım ben.
Yaramı sarma, ölümüm elinden.
Yarını sayma, bugün geç bile,
Nedeni yok, kalbim yok yine!

Acını ver, bende hiç kalmadı,
Sonra kaç, delirdim yine.
Ben bile sevmez oldum beni,
Sen niye? Kalbim yok bile!

Kalbim yok, itin tekiyim ben!
Kalbim yok, itin tekiyim ben!
Kalbim yok, itin tekiyim ben!
Kalbim yok, itin tekiyim ben!

Söz - Müzik: Utku Doğruak


ÖLDÜR BENİ

Çıktın karşıma yıktın düzenimi,
Dalgalarına kırdın dümenimi,
Bir zehir gibi sardın bedenimi,
Şimdi, ne olur gitme...

Söyle bana büyü müsün, düş müsün,
Yağmurdan sonra açan güneş misin,
Şarap mısın yoksa aşk mısın?
Şimdi, ne olur...

Gitme! Ya da beni de götür cebinde,
Sözüm söz bak rahat dururum yerimde,
Öldür beni! Ya da beni al içine,
Kendimi unutur sen olurum, içimde sen, senin içinde.

Çıktın karşıma yıktın düzenimi,
Dalgalarına kırdın dümenimi,
Bir zehir gibi sardın bedenimi,
Şimdi, ne olur gitme...

Söyle bana yarın mısın, dün müsün,
Kaybolmuş çiğe düşen gün müsün,
Boğazımda şiirli düğüm müsün?
Şimdi, ne olur...

Söz - Müzik: Tolga Kaya
Bas Gitar: Utku Kırca
Klavye: Selen Gülün


PARK YASAK

Çok eskiden inanırdım ben aşka,
Çarpardı sanki kalbim bir başka.
Kırıldı kalbim sayamadım kaç parça,
Anca geldi aklım başıma bu yaşta.

Rock'n'roll kurtar beni bu dertten,
Değişeversin hayatın ritmi birden.
Gelen gelsin, giden gitsin, bitsin,
Gelip de kimse bu kalbe park etmesin, park etmesin.

Çok eskiden inanırdım ben aşka,
Çarpardı sanki kalbim bir başka.
Kırıldı kalbim sayamadım kaç parça,
Anca geldi aklım başıma bu yaşta.

Rock'n'roll kurtar beni bu dertten,
Değişeversin hayatın ritmi birden.
Gelen gelsin, giden gitsin, bitsin,
Gelip de kimse bu kalbe park etmesin, park etmesin.

Olur da yeniden, severse şu deli gönlüm,
Sessiz olsun, kimse fark etmesin...

Söz - Müzik: Erbatur Çavuşoğlu
Klavye: Selen Gülün


SEN

İçerde uyuyorsun mışıl mışıl,
Zamanın ağırlığı omzunda.
Bir kalp daha atıyor içinde,
Minik minik...

Kar yağıyor usul usul,
Beyazlar öpüyor sokakları dudağından,
Bir şarkı söylüyor kendini,
Yavaş yavaş...

Sen karşıma çıkan en güzel şeysin,
Bırak da sözlerim yüreğine değsin.
Yarın sensizlikle gelecekse,
Varsın ömrüm bugün bitsin.

İçimde büyüyorsun deniz deniz,
Maviler kesiyor kendini boğazından,
Bir kız büyüyor kulesinde,
Dalga dalga...

Söz - Müzik: Tolga Kaya
Klavye: Selen Gülün


GÖZÜMÜN YAŞINI SİLDİM BEN

Gözümün yaşını sildim ben,
Koşamam kimsenin peşinden.
Varsın olmasın bu aşklar,
Çektiklerim yeter bana.

Deli gibi dönemem ben,
Yanıldım söylemem,
Sorunları çözemedim,
Sonra gittin, ben de bittim.

Şimdi artık yalnız başıma,
Kaldım ama dönmem sana,
Yok olanları getir bana.

Öldün sen! Benim için öldün!
Sen öldün! Benim için öldün!
Arkamı dönüp şimdi sana,
Bakmam bile yalvarsan da!

Söz - Müzik: Utku Doğruak


BENİM YOLUM AYRI

Eğriyi kendinde arayan,
Doğruyu kalbinde bulur.
Aşkına emekle yürüyen,
Dermanı derdinde görür.

Zamanı saate soran,
Ölümü vakitsiz bulur.
Düşmanı dışarda sanan,
Hainin koynunda uyur.

Sizin yolunuz ayrı,
Benim yolum ayrı.
Sevemedim diye dünyayı,
Terk edecek hiç değilim!

Sizin yolunuz ayrı,
Benim yolum ayrı.
Mahvettiniz diye dünyayı,
Vazgeçecek hiç değilim!

Özgürlüğü pazarda arayan,
Eşitliği mezarda bulur.
Kardeşliği kışlada yaşayan,
Barbarlığı aynada görür.

Zardanadam özünü bilir,
Yanlışının izini bulur.
Melekteki şeytanı görür,
Sıkılmadan yüzüne vurur.

Söz - Müzik: Tolga Kaya
Vokal: Tolga Kaya


BIRAK İŞİNİ

Güzel bir gün, sorun yok.
Her şey aynı, herkes sağlam.
Aynı yollar, hep aynı sokaklar,
Adımlar aynı, yavaş, sessiz...

Bugün güzel bir gün, sorun yok.
Dün gibi aynı, gün gibi belli.
Her şey yerinde, donmuş zaman
Olsun biliyorum, yarın var!

Bırak işini, çık dışarıya!
Yaşam değil bu, bak yukarıya!
Çek fişini, kop artık, bağlandığın yeter,
Köpek gibi yıllarca! Köle gibi yıllarca!

Güzel bir gün, sorun yok.
Dün gibi aynı, gün gibi belli.
Her şey yerinde, donmuş zaman
Olsun biliyorum, yarın var!

Bugün varız, en azından varız,
Tamız, farksız ama biraz azız.
Zor geliyor, dar geliyor,
Yaşamın farkındayız! Yaşamın farkındayız!

Söz - Müzik: Utku Doğruak


TEMBELLİK HAKKI

Çok cazip bir teklifti; kimse gelmiyor...
Aradım herkesi; herkes hayatı erteliyor...
Özlemişim bu mereti; doğrusu yalnız pek gitmiyor...

Hayat uslandır beni; hayat çalıştır.
Hayat alıştır beni; bu bir yarıştır.

İşte tatil düşüneyim; tatilde işi,
Ve "çılgın" hissedeyim kırınca işi...
Öngörülmüş arızalar normal;
Böyle sistemin işleyişi...

Söz - Müzik: Erbatur Çavuşoğlu


KAÇACAĞIM

Ne sevda sığar içime,
Ne sevinç, ne hüzün.
Bir başka olurum,
Yağmur yağınca.

Kaçacağım bir gün buralardan,
Gözlerimi kapatıp, gökkuşağı düşleyerek...
Al beni rüzgar götür uzaklara,
Götür sonsuza...

Ne umut kaldı içimde,
Ne gözümde gözyaşı.
Nasıl aşsam,
Yüreğimdeki uçurumları?

Söz - Müzik: Erbatur Çavuşoğlu
Klavye: Selen Gülün


SANA BİR ÇİFT SÖZÜM VAR

Gelsem, alsam, götürsem seni,
Güneşli aşk dolu bir gün geçirsek,
İşleri, güçleri, borçları, harçları,
Dersleri, tasaları azıcık unutsak!

Gezsek, tozsak, elele tutuşsak,
Sıradışı, delidolu bir gün geçirsek,
Biraları devirip, dünyayı çevirip,
Geçmişi, geleceği azıcık unutsak!

Sana bir çift sözüm var:
Benim sende gözüm var!
Seni gördüğüm o ilk andan beri,
Şu kalbimde izin var...

Toku az, açı bol, savaşı bitmez;
Kavga dövüşsüz bir günü geçmez,
Ezileni, ezeni yalan dünya;
Zengine, fakire kimseye kalmaz.

Çalışır, didinir, yuvamızı yaparım,
Kariyer dersen çocuğa da bakarım,
Sen yanımda olduktan sonra,
Bir yastıkta bin kere de kocarım!

Söz - Müzik: Tolga Kaya


YENİDEN

Dünyanın bezgini, hayaller gezgini,
Nereye kadar kaçacaksın yaşamdan?
Dünyanın kırgını, hayatın yılgını,
Nereye kadar kaçacaksın yaşamdan?

Bir sabah vakti,
Maviler okşarken tekneleri,
Tutuver yeniden,
Yaşamın ellerini!

Hayatın yorgunu, güneşin dargını,
Nereye kadar kaçacaksın yaşamdan?
Gönüller kaçkını, sevdalar bıkkını,
Nereye kadar kaçacaksın yaşamdan?

Bir akşam vakti,
Martılar oksarken mavileri,
Tutuver yeniden,
Yaşamın ellerini!

Söz - Müzik: Erbatur Çavuşoğlu
Bas Gitar: Utku Kırca


RÖVANŞ

Kolayca sığdı cebime faturalardan arta kalan,
Asil kanıma karışacak zaten onlar da birazdan.
"Bana bir eğlence medet" modunda takılıp bütün gece,
En azından kendimce intikam alacağım hayattan...

Bir planım yok, sokaklar yönlendirir beni, nasılsa...

Bu kadehi yuvarlayıp, kalkmalıyım artık buradan;
Çok olmaya başladı bu sarhoş akreple yelkovan.
Mağduru oynayıp; ağlayınca birazcık şu köşede,
Ez azından kendimce intikam alacağım hayattan...

Bir planım yok, sokaklar yönlendirir beni, nasılsa...

Kaybedenlerin kentinde avare avare gezinip,
Kırılacak kalpler içinden en masumunu seçeceğim!

Kaybedenlerin kentinde; incitebilme yeteneğimle;
En azından kendimce intikam alacağım hayattan...
Kaybedenlerin kentinde, kalp kırma becerimle,
En azından kendimce, rövanşı alacağım hayattan...

Hayata olan öfkemi kusup, bir süre için iyi hissedeceğim...

Söz - Müzik: Erbatur Çavuşoğlu


AYNA AYNA SÖYLE BANA

Kafamı kuma gömsem de, duymasam bu rezil sesleri,
Nereye gidersem gideyim ensemde hep nefesleri,
Çatlamam, patlamam, her gördüğüm boka atlamam,
Gitarımı yerim yine de yutmam hazır tabletleri.

Beni müzikten soğuttunuz, yüreğimi kuruttunuz,
Çocukluk hayallerimi aldınız yere vurdunuz,
Size ruhumu açtım, yalnızlığımı paylaştım,
Elimi tutmak yerine, beni zincire vurdunuz.

Ayna ayna söyle bana var mı bizden güzeli,
Gölgemden kaçar oldum ben bu işten bezeli!
Ayna ayna göster bana var mı bir çıkış yolu,
Kendimden korkar oldum ben bu işe gireli!

Yazılır, çizilir, her gün biri kurban edilir,
Ezilir, büzülür, forum görür aslan kesilir,
"Ben takmam bunları, kime ne?" desem de inanma,
Boğazımda bir düğüm, bükülür boynum, kalbim çizilir.

Söz - Müzik: Tolga Kaya - Utku Doğruak

Hiç yorum yok: