30 Aralık 2013

Hardal 1999 Yeniden Doğuş

Hardal

Yeniden Doğuş


1999 S Müzik Yapım

01 Leyla
02 Siyah Şarkı
03 Eğer...
04 ..Ve Sadece Eğer
05 Sevginin
06 Gitme
07 Ve Bir Zaman
08 Mektub
09 Yürüyorum Dalgalar Üstünde
10 Pulluk (Bir Modern Hymnos)
11 Yeniden Doğuş
12 Post Cantata


LEYLA

Leyla,
Gül bahçelerinden koş gel bana
Denizin mavisiyle bak
Rüzgarın nefesiyle anlat yavaş yavaş
Eski bir şiir defterinde kalan
Bir kaç anı olsun belki de yalan
Renk renk düşünceler hepsi unutulan

Sakın unutma Leyla
O sıcak yaz gecesinde
Ellerin ellerimde
Gözlerim gözlerinin peşinde
Taze bademler vardı nefesinde
Adımı söylediğinde
Leyla
Fındık bahçelerinden baktım sana
Güneşin yanında solgun
Sonsuz hiçliğin koynundasın
Uzakta parlayan ışıklar var da
Uzayıp giden gölgeler nerde
Renk renk düşünceler nerde
Bitti Leyla

Söz - Müzik: Şükrü Yüksel


SİYAH ŞARKI

O sıcak sevgin şimdi nerede
Karanlık ruhuma sabah olmuyor
Soğuk bir denizdeyim
Paramparça yelkenim
Sonsuz zaman ortasında
Hasretin sarıyor son ümitlerimi
Yokluğunda

O siyah yalnız şarkı dilimde
Gök mavisi düşlerim gözlerinde
Sonsuzluğun çığlıkları
Acımasız kabusları
Yaşıyorum
Sen olmasan da
Sen duymasan da
Yokluğun yanımda

O yasak bahçe şimdi nerede
Açan güller bir bir soluyor
Sararıyor yapraklar
Yeşermiyor ağaçlar
Sonsuz zaman ortasında
Hasretin sarıyor
Ruhum arıyor
Yokluğunda...

Söz - Müzik: Şükrü Yüksel


EĞER...

Enstrümental

Aydın, Şükrü, Alper, Özkan


..VE SADECE EĞER

Kaybolursan eğer
Karanlık sokaklarda
Korkma ara kendi aydınlığını
Soluyorsa eğer
Açan gonca güller
Susma haykır sen yalnızlığını
Yorulduysan eğer
Bir dost aramaktan
Mavi gökyüzünden
Uzak yıldızlardan
Gel bana gel..............
Karardıysa eğer
Parlayan güneşler
Kapat gözlerini dinle dünyayı
Kapılırsan eğer
Soğuk güz yağmuruna
Dağıt saçlarını bırak rüzgara

Söz: Şükrü Yüksel
Müzik: Aydın Buyar Şencan


SEVGİNİN

Karanlık odamda yalnızız
Ben saçlarını okşarken
Sen çılgınca sevişmeyi isterken
Gözlerimizde mutluluğu vardı
Sevginin, sevilmenin

Dans eden gölgeler arasında
Tutkular boğulurken kahkahalarla
Sen kollarımda kendimizden geçerken
Sarhoşuyuz biz
Sevginin, sevilmenin

Karşı koymak çok zor inan sevgiye
Sevilmeye...
Tattıkça o tatlı şeyden
Kalbim fırlıyor yerinden
Aşık oldum yeniden

Aklın, ruhun, vücudun harabelerinde
Benliğimin mağrur kalesinin üstüne
Dalga dalga beyaz göğsün vururken
Yıkılır tüm duvarlar
Tutsağı olur kalbim
Sevginin, sevilmenin

Söz - Müzik: Şükrü Yüksel


GİTME

Gitme gönül verip uzaklara
Gitme inanıp da yalanlara
Sonunda yalnız kalırsın
Gitme yüz çevirip de zamana
Düşme umut edip de yollara
Sonunda yalnız kalırsın
Ne arkadaş ne güneş ne de zaman
Ne umut ne sevgi ne de o ilk aşk
Hepsinden yoksun kalırsın
Sonunda yalnız kalırsın
Sonunda aşksız kalırsın
Sonunda yalnız kalırsın

Söz: Şükrü Yüksel, Aydın Buyar Şencan
Müzik: Aydın Buyar Şencan


VE BİR ZAMAN

Ve bir zaman geçmişi hatırlarsan eğer
O sadace solmuş eski bir resimdi dersin
Ve bir zaman beni sana sorarlarsa eğer
O sadace gelip geçen bir gölgeydi dersin
Seninle beraber, beraber seninle...
Bir başka rüya bu sensiz ve seninle
Bir kitap yazılan sensiz ve seninle
Bir yaşam çizilen sensiz ve seninle
Sensiz ve seninle...........
Ve bir zaman bana geri dönersen eğer
Sus sadece mutluluğumuzu düşle derdim...
Ve bir zaman bana aşkı sorarsan eğer
O sadece yok olmanın deniziydi derdim....
Seninle beraber, beraber seninle...

Söz: Şükrü Yüksel, Aydın Buyar Şencan
Müzik: Aydın Buyar Şencan


MEKTUB

Bir masal bu aşk ya da rüya
Bir söylence belki zaman sonrasında
Anlatılagelen uzak diyarlarda
Farkı yok gerçeğin yalandan aslında
Bir başka dünyadan birgün dönsen de bana
Akan gözyaşların ggerçeği anlatsa da
Dalar gider gözlerim sonsuzluğa

Tatlı bir nefes belki de bahar
Erguvan renkleri, uçuşan saçlar
Hayalinin renkleri soldu hafızamda
Farkı yok pembenin siyahtan aslında
Bir başka dünyadan birgün dönsen de bana
Bembeyaz tenini baharklar kıskansa da
Gömülmüş benim ruhum karanlığa

Sen başka ben başka
Sonu bilinmeyen o aynı yolda

İki yabancıyız sonunda
Geriye dön de bak, yıllar ardımızda
Yokluğun paslı bir bıçak hâlâ
Vücudumda
Farkı yok yaşamanın ölmekten aslında
Faydası yok artık birgün dönsen de bana
Dudaklarımı öpsen bütün sıcaklığınla
Üşür çarpan yüreğim kollarında

Sen başka ben başka
Sonu bilinmeyen o aynı yolda

Söz - Müzik: Şükrü Yüksel


YÜRÜYORUM DALGALAR ÜSTÜNDE

Yüzüm ışığından bronz renkte
"T" harfi ezelden çizilmiş alnımın üstüne
Binlerce inci denizler altından
Yazdım işte mektubum, adres yok üstünde

Bir avucumda varlık birinde yokluk
Yummuşum hiç açmadan
Evleri taş damlı şehirden çıktım yola
Yürüyorum dalgalar üstünde

Gözyaşlarım açar gül bahçelerinde
Dolar saçlarıma sımsıcak sevinci rüzgarın
Tam boy resimleri asılır ruhumun
Sessiz duvarları üstünde İstanbul'un

Söz - Müzik: Şükrü Yüksel


PULLUK (BiR MODERN HYMNOS)

Derler ki ruh bir vücud arzu ederek daha yüce bölgelerin herbirinden vücud bileşenlerinin bazı kısımlarını alır, götürür... Küresel suretini kaybeder ve insan benzeri bir surete sokulur. Aydınlık ve esir benzeri bir madde ile uyum içinde olan yüzeylerini zarımsı bir endam ile değiştirir. Ve arş-ı ala çevresinde toplanan ve ateşin sarılığı ile renklendirilen çizgilerini kas benzeri bir hale dönüştürür. Ve sonra yeryüzüne ait şeylerden ıslak nefes ekler. Öyle ki bu ilk olarak ruh için ruh için zarımsı yüzeylerden, yılan kavi çzigilerden ve nefesten bir araya getirilen belirli bir doğal vücuttur. Bu vücudun köküdür ve buna onlar "Harmonia" dediler. Bu şekilde bu itiridye benzeri şey burada yeryüzünde hem katılaştırılmış hem de sarmalanmıştır derler.

Aristides Quintilianus, De Musica

Müzik: Şükrü Yüksel, Özkan Turgay


YENİDEN DOĞUŞ

Dağılsam da bir boşluğa
Tüm vücudum parça parça
Düşüncelerim bütün,
Özgür ve tek başına
Algılar ve şaşkınlık uzak bana

Kalbim oklarla delinmiş
Her parçası dört bir yanda
Başım mızrağın ucunda
Yenik savaşçılar var yanında
Vücutları parça parça

Bir düşün uzayında
Yükselirken o boşlukta
Kanatlarım açılmış
Çemberin tam ortasında
Ben aya aşığım, ay bana

Neler düşlemiştik, bak ben neler buldum
Ulu bir ağaçtan akan balla yoğruldum
Beyaz atla dönen bilge gibi
Altın saçlı bebek gibi
Yeniden doğuyorum
Ilık bir rüzgarın kanadında
Yeniden doğuyorum
Baharın ilk ışıklarıyla
Yeniden doğuyorum
Kara toprağın kollarında

Söz - Müzik: Şükrü Yüksel


POST CANTATA

Ben gelmedim dava için
Benim işim sevi işi
Gönüller dost evine
Gönüller yapmaya geldim

Söz: Yunus Emre
Müzik: Aydın Buyar Şencan


Vokal, Elektrik, 12 Telli Gitar Ve Akustik Gitarlar: Şükrü Yüksel
Bas Gitar: Aydın Buyar Şencan
Elektrik, Akustik Ve Slide Gitarlar: Alper Karamahmutoğlu
Davul: Zafer Oğuz

Hiç yorum yok: