15 Aralık 2013

İlkim Oulanem 2009 İblisbilim (EP)

İlkim Oulanem

İblisbilim (EP)


2009

01 Arınma
02 Boşluğun Leş Ruhları
03 İblisbilim
04 Asil Varoluş (Bonus Track)

ARINMA


BOŞLUĞUN LEŞ RUHLARI

ben yine kılıçları seçtim
akan sıcak kanlarda!
ve yine karardı kalbim
boşluğun leş ruhlarıyla!

iç içe geçmiş ve üst üste soyut yıkım önümde
kan akmıyor artık bu cephede
donuk yüzler ve ellerin parçaları el ele...

en aitlik hissettiren rüyanın uyanışındaki soğukluk
ve kayboluşun sessiz çaresizliği...

ben yine savaşı seçtim!
huzurla toprak altında
olmayan çığlıkları dinledim
olmayan kuşlar kanatlarında...


İBLİSBİLİM

ordayım!
kandaki kor yığınında,
her hücrenin burukluğunda,
dehşet haykıran hırçın dualarda,
sinirlerin ürpertisinde,
dehşet kendi çıkarım olduğunda
ordayım!

birkaç istisnai melankoli
birkaç intihar dışında
boşluk manzaralı
kızıl felaket şafağında
insanlar
tıka basa alyuvarlarla doldurulmuş
kuklalar!


ASİL VAROLUŞ (BONUS TRACK)

hayatta kalmayan birkaç rengin siyah beyazı
sarhoş olamayan saydam çığlıklarda.
ölüme hapsolmuş bir döngüden çıkmaya çalışan
aciz kobay faresi;
sen olmaya kaç dakika var?
vadiden bir diken süzülecek.
kaç damla gözyaşın var?
sadece ter, sadece kan!
sen olmaya kaç dakika var?
sadece ter, sadece kan!
kaç damla gözyaşın var
kalan haykırıştan?.
tende asil bir varoluş..
sende zehir bir kahroluş..
biraz su ve et için ellerin göğe uzanmış,
kesilecek boynuna ay ışığı yansımış.
hayatta kalmayacak birkaç rengin siyah beyazı
şimdi anlatmak değil yaşamak zamanı!
sessizce alınacak canların
burnumda kan kokuları...
o canlar ki mezarımın çiçekleri olacak!

Hiç yorum yok: