30 Aralık 2013

Mavi Sakal 1993 Mavi Sakal 2

Mavi Sakal

Mavi Sakal 2


1993 Uzelli

01 Şaşkın
02 Bana Yapay Bir Dünya Verin
03 Al Beni (İki Deniz Ötedeki Adamın Şarkısı)
04 İnatçı
05 Haydi Gel
06 Çekemem Artık
07 Çektir Git
08 Sen Gelmeliydin
09 Günler


ŞAŞKIN

Şaşkın, şaşkın
Koşar peşinden aşkın
Şaşkın aslında işi başından aşkın

Güvendin güvendin aldatıldın
Sokak ortasında bırakıldın
Yine yalnız başınasın işte şaşkın

Yağmur çamur dinlemedin
Kazığa oturdun inlemedin
Beni sen hiç dinlemedin be şaşkın

Okula gittin sevmedin
Dersler hiç yüz vermedin
Ne iş tutsan sıkıldın be şaşkın

İlla davul mu çalacaksın
İlla gitar mı çalacaksın
İlla piyano mu çalacaksın

İlla bekar mı kalacaksın
Hâlâ saç mı uzatacaksın
Ne zaman adam olacaksın be şaşkın

Söz - Müzik: Murat Tümer


BANA YAPAY BİR DÜNYA VERİN

Çık zaman oldu buralarda kalalı
Çık zaman oldu aklımı bastıralı
Düşünmekten korktum
Buzdolbaına girdim
Herşeyden soğudum

Bana yapay bir dünya verin
Mutlu olayım

Çok zamandır dünyam çok yavaş
Çok zamandır dünyam çok hızlı
Yaşım sıkılıyor canım sıkılıyor
Canım pahalı

Bana yapay
Bana yapay
Bana yapay

Söz - Müzik: Kaan Altan


AL BENİ (İKİ DENİZ ÖTEDEKİ ADAMIN ŞARKISI)

Al beni, al beni
Götür uzaklara
Al beni, al beni
Uçur yukarılara

Biliyorum sen de farkındasın
Çok zor
Ama gözlerin yalan söylemiyor

Al beni, al beni
Elinin çizgisinden
Al beni, al beni
Gözlerinin denizine
Al beni, al beni
Derinin altına
Al beni, al beni
İki deniz ardına

Söz - Müzik: Kaan Altan


İNATÇI

Açlıkla hiç savaşmadın bilmezsin
Soğukta hiç uyunmadın üşümezsin
Gözlerini hiç açmadın görmezsin
Hiç bir zaman sevmedin vermezsin

Üç yıl askıntı olsam bakmazsın
Kulağının için seslensem duymazsın
Seni seviyorum desem inanmazsın
Dünyaları sana versem almazsın

İnatçı

Paylaş kendini ver bana
Aç kollarını ger bana
Beni sevmezsen bile
Bir kerecik gel bana

Gel gel bana ver bana
Gel gel bana ver bana

Karar ver vereceksen ver
Karar ver bekletme
Karar ver vereceksen ver
Kendine yalan söyleme

Zorla güzellik olmaz desen de
Benim gönlüm sadece sende

Söz - Müzik: Tibet Ağırtan


HAYDİ GEL

Haydi gel, gel benimle
Haydi gel, gel benimle
Dünyayı gezelim seninle

MZ motora atladım
Kilometreleri katladım
Rüzgar saçımın içinde
Gerçekleri anladım

Kırmızı Doğan'a atladım
İkiye takıp gazladım
AKM'nin önünde
Gerçekleri anladım

Pancar motora atladım
Kocaman dalgaları yardım
Fatih Köprüsü altında
Gerçekleri anladım

Söz - Müzik: Tibet Ağırtan


ÇEKEMEM ARTIK

Başım ağrıyor
Midem bulanıyor yine
Ellerim titriyor
Gözbebeğim büyüyor yine
Yine başlasdı aşkımız
Bitmez rüyamız

Çekemem artık
Çekemem artık bu sevgiyi
Çekemem artık
Çekemem artık bu sevgiyi

Hani sevecektik
Sonsuza dek
Hiç ayrılmayacaktık
Nerde
O sevgiler
Nerde
Nerede

Niye başladı aşkımız
Bitmez rüyamız

Çekemem artık
Çekemem artık bu sevgiyi
Çekemem artık
Çekemem artık bu sevgiyi

Çekemem artık
Çekemem artık bu sevgiyi
Çekemem artık
Çekemem artık bu sevgiyi

Söz - Müzik: Tibet Ağırtan


ÇEKTİR GİT

Eğer beni sevmiyorsan
Burdan bıktım diyorsan
Bir kere denemiyorsan
Al fotokopini çektir git

Eğer eğlenmiyorsan
Eğer bira içmiyorsan
Ödevlerini yapıyorsan
Yarınını düşünoyarsan

Böyle alem olmaz
Böyle mal bulunmaz
Böyle adam olunmaz
Böyle yol bulunmaz

Yerlere tükürüyorsan
Teşekkür etmiyorsan
Ben ağlamam diyorsan
Onu bunu şunu istiyorsan

Eğer beni istemiyorsan
Senden bıktım diyorsan
Beni böyle kabul etmezsen
Seni seviyorum demezsen

Çekti çekti çek çektir git

Söz: Tibet Ağırtan
Müzik: Bo Diddley


SEN GELMELİYDİN

Günlerden bir gün
Puslu bir günde
Sokağa çıktım sensiz
Hayret ettim birden
Sokak tozpembeydi
Binalar yemyeşildi
Sen gelmeliydin benimle

Mavi güneş doğmaz
Mor ağaç çıkmaz
Pembe sokak olmaz deme

Gecenin huzuru
Sarar her yanımı
Yalnızlık yokuşunda

Adımlarım ağır
Sesler yankılanıyor
Sensiz sokak boyunca

Her yer karanlık içinde
Renkli bir bulutun
İçine düşmüş
Koskoca dünyam

Söz - Müzik: Kaan Altan


GÜNLER

Günler günler sonunda yaşamın sonu
Güneşler güneşler sensiz sönünce
Artık üzülmek yetmiyor sensiz
Ve ben sevgiye kelime bulamam
Bulamam

O anlar o anlar ellerin ellerimde
Bitmesin bitmeyecek inan ne olur
Artık üzülmek yetmiyor sensiz
Ve ben sevgiye kelime bulamam
Bulamam

Tanrım bir ses ver bana
Anlatmalıyım sana
Özlemler sevgiler
Duygular adına

Uzaktan uzaktan duydum sesini
Yosun kokusu sarmış içimi
Artık üzülmek yetmiyor sensiz
Ve ben sevgiye kelime bulamam
Bulamam

Söz - Müzik: Kaan Altan


Tüm düzenlemeler Mavi Sakal'a aittir.

Mavi Sakal:

Vokaller, Gitarlar, Sintiler: Tibet Ağırtan
Gitarlar, Sololar: Kaan Altan
Akustik Davullar, Geri Vokaller: Murat Tümer

Konuklar:

Bas Gitarlar, Geri Vokaller: Mahcem
Piyano (Şaşkın): Kerim Çaplı
Ağız Armonikası, Vurmalı Çalgılar (Çektir Git): Murad Ertel
Piyano (Haydi Gel): Ümit Kuzer

Hiç yorum yok: