30 Aralık 2013

Kronik 2010 Fena

Kronik

Fena


2010 Dijitor

01 Fena
02 İstanbul'da Aşk, Memlekette Rock 'n Roll
03 İşin Başı
04 Yeniden
05 Ne Kaldı
06 2050


FENA

Düşüncelerimden akıp giden
Bir sır gibi gizli gecelerimden.
Merak yüklü soru cümleleri
Herşey gibi birgün o da bitmeli.

Fena, bir duyguya yakalandım.
Fena, düştüm ve kalkamadım.
Çok fena karıştım.
Fena, bir zamana esir kaldım.

Sıyrılmak bütün hallerimden
Kurtulmak için gündüzlerimden.
Gölge olup gece karanlığında
Kaçmak gerek şimdi yanlızlığımdan.


İSTANBUL'DA AŞK, MEMLEKETTE ROCK 'N ROLL

Zor ama güzel, memlekette rock'n roll.

Kimi havada gittim kimi burnum yerde.
Çok geceyi devirdim, öğlen kalktım nerde?

Zor ama güzel, İstanbul'da aşk.
Zor ama güzel, memlekette rock'n roll.

Saç uzattım kabahat, sana mı sorucam Melahat.
Yolum zor ve uzun, çekil geçeyim rahat.

Zor ama güzel, İstanbul'da aşk.
Zor ama güzel, memlekette rock'n roll.


İŞİN BAŞI

Ol, uysallaştıramadıklarından.
Ol, sürüye katamadıklarından.
Ol, onlardan olmadıklarından.
Ol ruhunu alamadıklarından.

Bil, bil ki bunlar işin başı.
Bil, bil ki burası yolun başı.
Sakın unutma! Sonunda kendin ve kendin

Bunlar işin başı
Daha yolun başı

Ol, susturamadıklarından.
Ol, aklını alamadıklarından.
Ol, gözünü boyayamadıklarından.
Ol, tavizsiz yaşayanlardan.


YENİDEN

Kapandıysa çıkışlar bir ışık bile göremeden.
Sustuysa içindeki ses hiçbir şey duyamadan.

Sorma bana, dönecek miyim?
Yeniden yanyana gelecek miyim seninle?

Hiç durmadan koşuyorsan, nereye bilmeden.
Boş toprağa düşüyorsa akan yaşın gözlerinden.


NE KALDI

Çok zamandır arıyorum,
Nedir yanlış nerde doğru?
Hatalar hep etrafımda,
Görünmeyen tek şey doğru.

Kayboldun sisler içinde,
Bir dumanlık ruhun kaldı.
Sormadın mı hiç kendine,
Sorulacak ne kaldı?

Ne kaldı, sorulacak?
Ne kaldı, yaşanacak?
Ne kaldı, düşünecek?
Ne kaldı? Ne kaldı?

Bakınca durup geçmişe,
Yaşanmayan ne vardı?
Düşüncelere mi daldın?
Düşünecek ne kaldı?

Ne kaldı, sorulacak?
Ne kaldı, yaşanacak?
Ne kaldı, düşünecek?
Ne kaldı, bekleyecek?


2050

Çoktan bitti bütün hayaller.
Çoktan sarardı bütün resimler.

Bir izi kaldı, o da benle gidecek.

Çoktan geçti bütün mevsimler.
Çoktan kesildi bütün rüzgarlar.

Bir izi kaldı, o da benle gidecek.

Hiç yorum yok: