30 Aralık 2013

Necrobula 2007 Time Is Over (Demo)

Necrobula

Time Is Over (Demo)


2007

01 Time Is Over
02 Brutal Sex
03 Loneliness & Sorrow
04 Kızıl Gölge


TIME IS OVER

Lyrics: Emre Karahan / Music: Necrobula

Satan's comin' back
I'll stay in fire
Travelled by azrael
I born in fire.

My time is over
I'm dying slower
Only satan judge me
Brutal reflection!!

Star's burnin'
Angel's cryin'
Satan's arrivin'
And i'm shouting

Inferno intence
Frequency distance
Frequency insecure
I'm insecure

Star's burnin'
Angel's cryin'
Satan's arrivin'
And i'm shouting


BRUTAL SEX

Lyrics: Utku Mutlu / Music: Necrobula

We are live in the real world
But, our aims different other people
We're sinner,killer in the end winner
Waiting first blood for the slaughter
Hell awaits people
For burn,in the hellblaze
This is not guilt of humanity
This is guilt of authority

We're all guardians of apocalypse
Waiting for the last hope
Hell tickets are sold-out
Brutal sex in, everything out!

Evil coming in earth
Because wants our soul
We're fighting with honors
And we pray for your devastation
What do you want our lifes?
What do you want our faiths?
Do you want anger?
Do you want grudge?
Search it and find out for yourself in the eternal confusion
Unholy symbols on the corpses
About big wicked angels
Thanks to they earth will look like hell
And the dawn going to wash with blood


LONELINESS & SORROW

Instrumental


KIZIL GÖLGE

Lyrics: Emre Karahan / Music: Necrobula)

Gözlerine bakan ben değildim sanki
Gözlerinden damla damla yere düşen
Sözlerin ıslaktı, dokununca ıslanırdı ellerim
Ama sen demiştin ya
İşte sen çıkıp aniden
Damarlarımdan oluk oluk gölgene düşen kan değil
Rüyalarımdan uyanıp, kabuslarıma doğru

Uyansam
Kabuslarıma doğru
Uzansam
Kızıl Gölgene

Ben miyim düşen?
Kızıl gölgene
Ses verirdi yüreğim, hasretinle
Ben geldim şu an uzaktan
Geçtim türlü türlü bin bir tuzaktan
Şimdi tut ellerimi
Şimdi sar, yanına al
Çünkü çok az zamanımız kaldı artık

Gözlerine bakan ben değildim sanki
Gözlerinden damla damla yere düşen...

Gözlerine bakan ben değildim sanki
Gözlerinden damla damla yere düşen
Sözlerin ıslaktı, dokununca ıslanırdı ellerim
Ama sen demiştim ya
ışte sen çıkıp aniden
Tut elimi Kızıl Gölge
Tut elimi Kızıl Gölge

Hiç yorum yok: