30 Aralık 2013

Mavi Sakal 1998 Kan Kokusu

Mavi Sakal

Kan Kokusu


1998 Tümer & Tümer

01 Üvertür
02 Balta
03 Ne Kadar
04 İki Yol / Albüm Miks
05 İstanbul
06 Ben Kimleyim
07 Gönlümde
08 Başladım Yürümeye
09 Aşk Öldü
10 Kan Kokusu


ÜVERTÜR

Enstrümantal


BALTA

Bugünlerde bir şeyler
Kafamı kurcalıyor
Yeni araban
Yıldızlarımdan parlak mı
Böyle soruları soran
Soruları soran benim
Bugünlerde bir şeyler
Kafamı kurcalıyor
Meclisler
Biz karakoyunları düşünür mü
Benim seçtiğim
Seçimim seçimim seçimimdir
Bu baltaya sakın sakın
Bu baltaya sakın sakın
Sap olma
Bugünlerde bir şeyler
Kafamı kurcalıyor
Vatan kurtaranlar
Arkamızdan ne söylerler
Biz ölünce
Ne ne ne diyorlar
Bu baltaya sakın sakın
Bu baltaya sakın sakın
Sap olma

Söz - Müzik: Kaan Altan
Ger Vokal: Tibet Ağırtan


NE KADAR

Ne kadar, yoruldum, ne kadar
Bizim için hiç olanlar sizin için ideal
Sen uzaklarda üstlerde
Ben kendi kendime
Ne kadar konuştum, ne kadar
Bizim konuştuklarımız, sizin için olmazlar
Sen uzaklarda bambaşka
Ben kendi kendime
Ne kadar yoruldum, ne kadar
Bizim için hiç olanlar sizin için ideal
Sen uzaklarda üstlerde
Ben kendi kendime

Söz - Müzik: Kaan Altan
Ger Vokal: Tibet Ağırtan


İKİ YOL / ALBÜM MİKS

Neden soruyorsun,
Nereye gideyim
İki yol var demiştin
Hangisini seçeyim
Korkma bebeğim
Hepsinin sonu aynı
Çok yukarlarda biriymiş
Bunları yaptı
Neden soruyorsun
Nereye gidiyorum
İki yol var demiştin
Birinden gidiyorum
Gözyaşları bebeğim
Hepsinin sonu aynı
Birinin eksiği
Birinin fazlası
Birdenbire boşalan yolların
Ortasındayım
Hedefler hep
Çok çok kolay olmuştu
Nereye nereye nereye
Gideyim
Korkma bebeğim
Hepsinin sonu aynı
Çok yukarlarda biriymiş
Beni aldı

Söz - Müzik: Kaan Altan
Piyano: Bias Boshell


İSTANBUL

Bugünlerde İstanbul şehrinde
Bir insan kaybolmuş
Bugünlerde İstanbul şehrinde
Bir ana ağlamış
Bugünlerde İstanbul şehrinde
Sevgililer içerde
Bugünlerde İstanbul şehrinde
Biz nerede
Görmedi, duymadı
Gazetelerden okudu
İstanbul
Bugünlerde İstanbul şehrinde
Çiçekler tutuklu
Bugünlerde İstanbul şehrinde
Bir iğne bir tende
Görmedi, duymadı
Gazetelerden okudu
İstanbul
Bugünlerde İstanbul şehrinde
Herkes patron
Bugünlerde İstanbul şehrinde
Parayla herşey emrinde
İstanbul

Söz - Müzik: Kaan Altan
Geri Vokal: Tibet Ağırtan
Hammond: Pate Kivinen


BEN KİMLEYİM

Ben kimleyim
Ben nerdeyim
Sessizlik
Kanımdan daha ağır
Ben kimleyim
Ben nerdeyim
Yaşlarım
Yaşalrımdan daha ağır
Ben bekledim
Ben sevindim
Yaşlarım
Yaşalrımdan daha ağır
Bir ağırlık çöktü
Anlarıma
Bu ağırlık herşey
Uzak bana
Bir ağırlık çöktü
Hayatıma
Bu ağırlık herşeyden zor
Bana
Ben neyleyim
Ben çok sevdim
Sensizlik senleyken
Daha ağır
Bir ağırlık çöktü
Anlarıma
Bu ağırlık herşey
Uzak bana
Bir ağırlık çöktü
Hayatıma
Bu ağırlık herşeyden zor bana
Bana

Söz - Müzik: Kaan Altan
Geri Vokal: Tibet Ağırtan
Bender, Darbuka: Kaan Altan
Chikita: Murat Tümer


GÖNLÜMDE

Sen, gönlümde
Hmm, dolaştın yap
Artık çıkmazsın içimden
Ya da ben çıkaramam
Sen, gerçekten
Hmm, ordasın ya
Benle gelsen her yere
Ve olmayan gerçeğe
Ohh, gerçekler
Akıp gider
Hayal gibi
Ohh, senle ben
Gidiyoruz
Hayallerin gerçek
Olduğu yere

Söz - Müzik: Kaan Altan
Marakas: Kaan Altan


BAŞLADIM YÜRÜMEYE

Başladım yürümeye
Bir de baktım yine baştayım
Başladım düşünmeye
Bir de baktım yine baştayım
Birdenbire her şey
Her şey iyi
Her şey güzel geldi bana
Başladım isyana
Bir de baktım yine baştayım
Birdenbire her şey
Her şey yazık
Her şey değmez geldi bana
Ne için
Kim için
Ne için

Söz - Müzik: Kaan Altan
Geri Vokal: Tibet Ağırtan


AŞK ÖLDÜ

Aşk öldü, nasıl bilirdiniz,
Aşk öldü, nasıl bilirdiniz,
Aşk öldü, nasıl bilirdiniz,
Aşk öldü, nasıl bilirdiniz,
Dün gece, sevgilim geldi eve
Ve dedi,
Artık bitti, seninle
Dün gece kan çıkmadı, çıkmadı
Düşündüm, düşündüm, düşündüm
Aşk öldü, nasıl bilirdiniz,
Aşk öldü, nasıl bilirdiniz,
Aşk öldü, nasıl bilirdiniz,
Aşk öldü, nasıl bilirdiniz,
Nee, ne dedin
Dün gece bardan geldim eve
Ve dedim
Artık bitti, seninle
Dün gece, yaş akmadı, akmadı
Düşündüm, düşündüm, düşündüm
Aşk öldü, nasıl bilirdiniz...
Aşk öldü, nasıl bilirdiniz...
Aşk öldü, nasıl bilirdiniz...
Aşk öldü, nasıl bilirdiniz...

Söz - Müzik: Kaan Altan
Geri Vokal: Tibet Ağırtan
Tef, Chikita: Kaan Altan

KAN KOKUSU

Biz dolaştık bahçemizde
Koparmayı çok sevdik
Nefret ede ede
Biz çok sevdik
Kan kokusunu özler misin
Bilir misin kan tatlıdır
Biz sırçadan odamızda
Her şeyi kırıp döktük
Param parça parça
Biz çok sevdik
Kan kokusunu özler misin
Bilir misin kan tatlıdır

Söz - Müzik: Kaan Altan
Kontrbas: Juho Martkainen


Mavi Sakal:

Gitar: Kaan Altan
Davul: Murat Tümer
Bas Gitar: Andy Wand
Akustik Gitar, Vokal: Genç Osman Yavaş

Hiç yorum yok: